There is no doubt that children learn much better when they play and interact with friends. Speaking skill is not easy for kids to be developed . It is necessary for students to have real opportunities to speak in a relaxing context, although they make some mistakes. Games are great tools to get this aim.
About
Páginas
- Página principal
- Sobre mí
- LOMCE
- Programación
- Tareas Competenciales
- Competencias Clave
- Material
- Etwinning
- TIC-TAC
- Evaluación
- Mi Portfolio
- Mis TICtoriales
- CLIL
- Reading
- Let´s act!!
- Podcasts
- Songs
- Games
- Art and crafts
- British culture
- Realidad aumentada y más
- ABP . Nuestros proyectos
- Our Challenges
- Displays
- Aprendizaje cooperativo
- Readings
- Songs
- Pruebas de diagnóstico
- CreaTICvos
- Our English radio channel
- EvoluTICvos
- Proyecto ETEN
- De la universidad al cole: aprendemos y emprendemos juntos
- Cerebro, corazón ...¡acción!
- Reconocimientos
- Educación Infantil
miércoles, 18 de febrero de 2015
Superlatives ladders and snakes boardgame
There is no doubt that children learn much better when they play and interact with friends. Speaking skill is not easy for kids to be developed . It is necessary for students to have real opportunities to speak in a relaxing context, although they make some mistakes. Games are great tools to get this aim.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Hola: no hay duda que los juegos permiten aprender con menores resultados... además se crea un clima de confianza. Se sienten más seguros. Seguimos en contacto
ResponderEliminarAdemás tienen una característica maravillosa: en el juego hay emoción pero no miedo. Los niños no temen equivocarse al comunicarse. Eso les hace crear un clima lingüístico real
ResponderEliminar